Kuala Lumpur en Singapore reis juni 2017 - Dag 13 (en 14)

14 juni 2017 - Singapore, Singapore

Woensdag 14 juni

Opgestaan om 8u15. Ontbijt in lounge. Tijdens de voormiddag heeft het gestortregend, de eerste keer dat we overdag zo'n hevige regenval zien op onze reis. Rond de middag was het regenen gestopt en kwam de zon geleidelijk aan terug vanachter de wolken. We hebben de wandeling naar de Merlion nog eens gedaan om enkele fotootjes met de Merlion te nemen. In het souvenirwinkeltje nog enkele souvenirs gekocht waaronder een mooi schoudertasje van Singapore. Nadien terug naar hotel en een drietal uur aan het zwembad gelegen en gezwommen. Daarna naar Din Tai Fung: wontonsoep en nog enkele soorten dimsum gegeten. Nadien terug nog wat in een ligzetel gelegen in de omgeving van het zwembad. Rond 18u30 naar de lounge voor cocktail canapés. Deze keer heb ik eens de pink champagne gedronken, maar die was mij toch iets te zuur. Toch liever een lekkere (zoetere) Singapore Sling :-)  Nog een laatste maal genoten van het mooie avonduitzicht vanuit de lounge op Singapore. (Morgenvroeg zien we het nog eens bij daglicht).

Daarna nog een wandeling gemaakt naar Marina Bay om de licht- en fonteinshow nogmaals te bekijken (we vonden hem vorige keer zo mooi), mooie afsluiter van een prachtige vakantie.  Daarna nog even in de shops van Marina Bay gelopen, een konijntje op batterijen gekocht (koddig ding) als souvenir en dan terug over de helixbridge gewandeld tot het hotel. Het is 22u15. Dit is onze laatste avond. We genieten nog tot ongeveer 23u van het uitzicht vanuit de hotelkamer, want Singapore by night zien we morgen niet meer. ..

Morgen (donderdag 15 juni) zullen we nog ontbijten in de lounge en daarna valiezen inpakken , misschien nog heel even aan het zwembad liggen en dan vertrekken naar de luchthaven. Eerste vlucht naar Kuala Lumpur (1 uurtje) , dan twee vluchten van ongeveer 7 uur met tussenstop in Abu Dhabi van 4 uur.

Dit is dus het laatste bericht op ons reisblog... dankjewel aan de trouwe lezers en volgers en tot in België !

We landen in Zaventem op vrijdag omstreeks 10u15 's ochtends .

Daaaag !!!